💕💕💕💕💕💕

marca 21, 2016

Paletka Freedom

Mój pierwszy wpis chciałabym poświęcić recenzji paletki cieni marki Freedom.  Jest to zestaw 12 cieni w stonowanych i raczej klasycznych kolorach. Paletka zawiera 3 cienie matowe, 6 średnio perłowych i 3 bardzo połyskujące. Osobiście większości kolorów używam do codziennego makijażu. Te najbardziej świecące czekają na jakąś wyjątkową okazję.;) Jeżeli chodzi o pigmentację tych cieni, uważam, że na taką cenę jest naprawdę dobra. Pracuje się z nimi łatwo i przyjemnie. Wiem, że występują również inne wersje kolorystyczne tej palety. Dodatkowym plusem jest ich trwałość. Potrafią utrzymać się na moim oku przez cały, długi dzień. Nie osypują się i nie rolują na powiece. Jednak w tym miejscu muszę zaznaczyć, że zawsze pod każdy makijaż oka nakładam bazę pod cienie marki wibo. Baza jest naprawdę tania i uważam, że całkiem dobrze spełnia swoje zadania. Wracając do paletki to niestety nigdy nie widziałam w żadnej drogerii w swoim mieście kosmetyków marki Freedom. Swoją paletkę upolowałam w Pepco. Od niedawna w tym sklepie można nabyć inne produkty tej firmy. Sama skusiłam się jeszcze na lakier do paznokci, jednak wiem, że w ofercie posiadają również szminki, błyszczyki i tusze do rzęs. Mam nadzieję, że ta marka na dłużej zagości na półkach w Pepco, ponieważ chętnie przetesuję inne produkty.
Cena paletki : 19.99 
Dostępność : Pepco


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Beauty Blog , Blogger