💕💕💕💕💕💕

marca 21, 2016

3 steps to perfect face !

Na następny ogień idzie mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Mam na myśli oczywiście hitową paletkę do konturowania marki wibo - 3 steps to perfect face.  Myślę, że ten kto na bieżąco śledzi urodowe blogi i kanały lub po prostu tak jak ja jest stałym bywalcem drogerii już poznał to cudeńko. Paletka zawiera bronzer, rozświetlacz i róż do policzków. Zaczynając od bronzera to jest to naturalny i moim zdaniem pasujący dla większości dziewczyn kolor. Praca z nim to sama przyjemność, ponieważ podczas nakładania nie robi nam wielkiej brązowej plamy na twarzy. Następny w kolejce jest rozświetlacz. Moim zdaniem jego kolor delikatnie wpada w róż. Ma bardzo dużo błyszczących drobinek, dzięki czemu ładnie rozświetla naszą twarz. Jednak największego ulubieńca z tego trio zostawiłam na koniec, mianowicie róż do policzków. Jego kolor jest jak dla mnie rzadko spotykany. Jest to mieszanka różu, złota i delikatnego łososiowego koloru. Nie jest to typowy kolor dla tego typu kosmetyków. Kolejną zaletą tej paletki jest solidne opakowanie i dołączone do niego lusterko, więc w każdej chwili możemy sprawdzić jak się trzyma nasz makijaż. Osobiście nie widzę w nim żadnych wad ! Jest dla mnie niezastąpionym elementem mojego makijażu. Gorąco polecam wszystkim, którzy jeszcze nie mieli okazji poznać się z tym cudem.
Cena : 17,49
Dostępność : Rossmann



3 komentarze:

  1. Również zakochałam się w tym różu. Rozświetlacz troche mniej mi przypasował. Ja nie mogąc go upolować stacjonarnie w rossmanie zamówiłam przez ich sklep internetowy i tego samego dnia mogłam odebrać to cudo w najbliższej drogerii ;)
    Pozdrawiam ;)
    moooonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta paletka ;) może kupie ja na promocji

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja i tak szczerze mowiac niestety szalu nie robi:( Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Beauty Blog , Blogger