💕💕💕💕💕💕

lipca 10, 2016






Przegląd rozświetlaczy !

                                      
Na moim koncie na Instagramie można znaleźć krótkie recenzje prezentowanych niżej produktów. Natomiast dzisiaj chciałabym przedstawić Wam zbiorczą recenzje rozświetlaczy, które posiadam. Jeszcze jakiś czas temu nie potrzebowałam tego typu kosmetyków w swoim makijażu. Jednak, kiedy spróbowałam to zupełnie przepadłam ;)

Na pierwszy ogień idzie mój ulubiony rozświetlacz, czyli Lovely Highlighter w wersji Silver. Jestem totalnym bladziochem i ten produkt idealnie nadaje się do jasnych typów karnacji. Ma chłodny odcień, który powinien przypaść do gustu dziewczynom o podobnym do mojego kolorze cery. Najczęściej sięgam po niego zimą i wczesną wiosną. Natomiast dla dziewczyn, które posiadają ciepły odcień cery polecam ten sam rozświetlacz tylko w wersji Gold. ;)

Cena: 9.29 zł
Dostępność: Rossmann
                                           


Na drugim miejscu znalazł się rozświetlacz z My Secret Face Illuminator Powder. Tutaj mamy już do czynienia z cieplejszym, bardziej złotym odcieniem. Mimo, że mam go od niedawna już zasłużył na moje uznanie. Idealnie pasuje dla kobiet o ciepłej karnacji lub dla bladziochów, które złapały trochę słońca. Myślę, że najlepiej będzie spawdzał mi się w okresie letnim, ponieważ przepięknie podkreśla opaleniznę.

                                           


Cena: 14,99 zł

Dostępność: Drogeria Natura


Kolejnym produktem jest rozświetlacz z paletki Wibo 3 steps to perfect face. Patrząc na zużycie tej paletki łatwo mogę zauważyć, że zarówno róż jak i brązer osiągneły denko. Rozświetlacz jest praktycznie nienaruszony. Dlaczego ? Sama do końca nie wiem. Porównując go do innych kosmetyków, ten ma bardziej różowy odcień. Jego dużym plusem jest brak drobinek. Pigmentacje też ma całekiem niezłą. ;)

                                               


Cena: 19.99 zł

Dostępność: Rossmann



Ostatnim typowym rozświetlaczem jaki posiadam jest Wibo Royal Shimmer. Ostatnio na swoim koncie na Instagramie zamieściłam recenzje tego produktu. Piękny, złoty odcień, który ma jedną dużą wadę, mianowicie ma strasznie dużo widocznych gołym okiem drobinek. Jak dla mnie nie nadaję sie na codzienne wyjścia.

Cena: 11.29 zł

Dostępność: Rossmann

                                       


W swojej małej kolekcji rozświetlaczy posiadam jeszcze kuleczki rozświetlające Wibo Star Glow. Co do tego produktu mam mieszane uczucia. Kiedy nakładam ten produkt pędzlem na twarz efekt jest bardzo mało widoczny. Trzeba się trochę namęczyć aby wydobyć z nich widoczny kolor. Jeżeli ktoś lubi bardzo delikatny efekt to ten produkt może się spodobać. Próbowałam użyć pojedynczych kuleczek i jest dużo lepiej. Szczególnie złote kuleczki dają piękny efekt. Bardzo podobny produkt i w tej samej skali cenowej ma również marka KOBO. Oczywiście kuleczki są inspirowane oryginalnymi meteorytami marki Guerlain (ich cena to ok.250 zł Perfumeria Douglas).




Cena: 19,99 zł

Dostępność: Rossmann




Od Lewej: Lovely Highlighter Silver, Wibo 3 steps to perfect face, My Secret Face Illuminator, Wibo Royal Shimmer, Wibo Star Glow. 
                                     

Zapraszam na moje konto na Instagramie 
https://www.instagram.com/xxcosmeticsx/ 

Pozdrawiam ;*

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie ;)
    Ja w ogóle nie gustuję w rozświetlaczach na co dzień. Mam tylko Wino Royal Shimmer, który zraził mnie drobinkami (jak Ciebie) i rozświetlacz w całej palecie z TooFaced i ten jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokladnie ten sam zestaw co ty i tak samo jak tobie ten wibo mi nie podpasowal ma za duzo drobinek za to lovely wersja silver to moj ukochany rozswietlacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rozświetlacze <3 Polecam jeszcze Kobo+ bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletę też mam i ja i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko 2 rozświetlacze, na razie mi wystarczają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ja lubię rozświetlacze :D Moje ulubione kosmetyki zaraz po szmince.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Beauty Blog , Blogger